OT: Dovoz benzínu z PL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 01:13:23 CET 2022

Este ma napadlo, ako v 90-tych rokoch, ked som studoval v Kosiciach,
lanaril spoluziak na vylet do Juhosky - zadarmo. Ale to bolo na otocku
za hranice a hned spat. On bol v spojeni s vekslakmi a dovazali nejaky
chlast, cigarety, neviem co este, nedal som sa zlakat. Islo o povolene
mnozstvo na osobu. Cim viac osob v buse, tym viac mohli legalne priviezt.

A v tom clanku (nepatram po zneni zakona, lebo to nevyuzivam) sa pise:
...si môže fyzická osoba na súkromné účely ... objemu 10 litrov.

T.j. ked pojdu 2 osoby v aute, je to 20l? 3 osoby 30l? Poliaci maju
limit 60l, takze teoreticky 6 osob v aute (v beznom aute 5 osob/5l) ?

miro