PCB na resin tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 9 07:34:41 CET 2022

Je tam nešikovné, že ty recenze jsou ke všem typům displejů a nelze
poznat o kterém píšou.

Prodejce té desky HDMI/MIPI mi odpověděl, že by to s tímto displejem
mělo fungovat. Tak to dneska objednám.
Jenom ještě musím někde sehnat tu redukci z 50-pin foliového FPC kabelu
na ten mobilový konektor (který ani nevím, jak se jmenuje).

PL