OT:(sw) jak zadat znak Ohm/omega v libreoffice calc ? win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 2 14:56:59 CET 2022

Ale ono to v praxi závisí i na tom, v jakém programu to píšu.
Pokud Alt+937 napíšu v mailu, tak to udělá nějaké zmršené e (jak psal
původní tazatel).
Pokud ale stejné Alt+937 napíšu ve svém oblíbeném editoru UltraEdit,
dostanu omegu.
Pokud stejné Alt+937 napíšu ve svém dalším oblíbeném editoru Geany,
nadostanu vůbec nic, jako bych nic nestiskl.
Ale když soubor s tou omegou uložím, tak už to Geany otevře a zobrazí
správně, jen zapsat to nejde.

Vše na  W7.

PL