OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 15:12:17 CET 2022

Lidi jsou v tomhle divní. Na staré karlovarce u obce Doksy byl motorest
"Na plůtku", po revoluci tam byl nějaký Landa, původem řezník, který
výborně vařil. Občas dělal nutrii na divoko, říkalo se tomu "myšák" a
byla to bašta. Na jídelníčku to ale nebylo, prý to normální lidi
odpuzovalo a kdo to znal, věděl o co si říct.

Mrazík