Re: Electronic screw na malé čínské soustruhy.

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 28 15:09:10 CET 2022

tady mam zabukovanou nejakou bakalarku, pro rizeni/predelavku  soustruhu
klasicky pres krokace a  sw. mach, kdyby se hodilo.
https://docplayer.cz/15541868-Navrh-a-realizace-nc-rizeni-pro-podelnou-a-pricnou-osu-soustruhu-svoc-fst-2010.html
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65