Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 15:03:35 CET 2022

1) autorizaci je treba udelat. Tj. tolik zminovana spoluprace s obeti je
nevyhnutelna. Je zcela jasne a zjevne, ze ukecat obet jde a neni to slozite.
2) Lidi nectou hlaseni, uz to tu padlo vickrat. Obet ceka potvrzeni,
dostane nejake potvrzeni, odmackne a je to.

3) Ano, napr. Amazon, Google Pay/GPay vyzaduje ulozeni karty. S tim ale
neni problem, ve smyslu, ze jsem neslysel, ze by pres tento kanal neco
uteklo. A ja napriklad GPay pouzivam radsi nez jiny system, je to
kombinace kliku na pocitaci + otisku na telefonu, mezi to se utocnik
vejde obtizne, hlavne i kvuli tomu kratkemu casovemu okamziku mezi akci
a otiskem. Nejaky prepisovani cisel karet a pinu a epinu... to je jen
falesne bezpeci.

J.

>>> 777 584 558