Re: Kvíz

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 23 22:09:53 CET 2022

Po delší době jsem to celkem pochopil, sice mi uniká počet adresních
bitů pro multiplex, ale ze srandy jsem to zkusil v C-čku, protože python
mi na práci s přehazováním bitů nesedí, ale jen hrubá kostra mi trvala
hodinu. Takže s nějakou konfigurací a odladěním by to byla práce na
několik dní, to není kvíz.

Mrazík