Re: NE5534AP

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Prosinec 21 14:16:00 CET 2022

No ale křemíkový čip to nerozleptá.
Ve VUSTu leptali dil pouzdra proudem té kyseliny namířeným na střed pouzdra, někdo to asi hlídal a jak se odkryl čip tak přestali. https://mirror.vpsfree.cz/videohrach/video/brm/2012-12-20-tesla-vyroba-a-analyza-cipu.mkv
A ještě jsem viděl (před revolucí) nějakou červenou kapalinu od 3M, (dnes už se asi nevyrábí) určenou k rozpouštění epoxidu. Kolega radioamatér v ní rozpouštěl keramické kondíky, a vyráběl si tak na koleně "SMD" součástky do svých bastlů.
Lubor

> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 21.12.2022 13:51
> Předmět: Re: NE5534AP

A jakou kyselinu? Kdysi v pravěku (90. léta) jsem řešil, aby mi někdo neokopíroval jedno zapojení - dokonce jsem si na to potom dal přihlášku vynálezu a získal autorské osvědčení ... a při tom to byla taková blbost :-) a nakonec se ukázalo, že i bez dalšího praktického využití. Tehdy jsem zašel za našimi chemiky, jestli tišťák zalitý v kostce epoxidu s přimíchaným pískem lze vypreparovat a okopírovat. Dali mi flašku kyseliny mravenčí. Výsledek byl, že druhý den byla kostka epoxidu rozleptaná, ale taky epoxid v cuprextitu. Takže v misce jsem našel zvlášť spoje s naletovanýma součástkama a zvlášť jednotilvé vrstvy skelné tkaniny.Andělan/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>