NE5534AP

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Prosinec 21 12:03:42 CET 2022

Ano to mě napadlo až později, ze se nejspis bude jednat o "chip s
poklopem"... Kyselinu jsem zavrhl. Co jsem cetl tak se musí zahřát na dost
vysokou teplotu, aby to lépe leptalo. To broušení mi v podstatě stačí.
Kdybych se hodně snažil tak bude výsledek asi lepší (trochu jsem pospichal
a zrovna to NE5534 melo chip dost hluboko az pod nožičkami - u 34063 u
kterého jsem to zkoušel jako první byl dostupnejsi, nemuselo se tolik
brousit). Měl jsem v tu chvíli jenom dva brusné papíry (asi 100 a 600).
Taky by to chtělo nějaký přípravek (mám obroušený palec), ktery by drzel i
rovinu. Ale to co jsem potřeboval zjistit jsem zjistil takže za mě ok. Může
si to doma vyzkoušet každý bez specialniho vybaveni (chce to akorat
mikroskop).