programovani novy dalkac for Mondeo 2012

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 20 18:23:45 CET 2022

Hele, a (kdyz vlastnice soucesny originalni klicek) - neumi i Ford
sparovani dalsich klicu? Matne si vzpominam, ze u me A4 na to je nejaky
postup (typu zasun do zapalovani, 3x otoc vlevo vpravo, zapiviej pisnicku,
podrbej se na nose, zamkni a odemkni, zmackni brzdu). Proste nejaky
debilni postup kroku, kterym jde pridat dalsi klicek.... Pohledal bych na
netu...
BR,
Marek