Schematicka znacka P- a N-MOSFETu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 18 00:20:29 CET 2022

[preposielam]

Dobry den,

chcel som v multiplexovanom displaji so spolocnou anodou pouzit logicky
P-MOSFET a narazil som na to, ze si nepamatam ako je orientovana sipka pri
Source pine. Teda nepamatam si ani to, ktory pin je ekvivalent kolektoru, a
ktory emitoru pri MOSFET tranzistoroch. Mohli by ste mi prosim trochu
pomoct s refreshom mojej pamati? Velmi pekne dakujem.

Ospravedlnujem sa za zaciatocnicku otazku, ale uplne mi tato analogia
vypadla z pamati a na wiki to neviem najst. Trochu ma pletie, ze tie sipky
su asi naopak ako pri PNP a NPN tranzistoroch. Naposledy som s
MOSFETmi robil pred cca 11 rokmi a uplne mi to vsetko vypadlo z hlavy.

A.