podstavec z 3D tiskarny do mikrovlnky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 14 14:36:17 CET 2022

Já tam dělám především rajčata. Ta pěstuju ve velkém a cpeme je do
každého jídla.
Relativně malá mikrovlnka, taková ta běžná laciná volně stojící.
Standardní flaška 0.7 litru znamená 6 minut na plný výkon.
A pak škálovatelný násobek.
Na otočný talíř se mi vejde 5 flašek, pak je to 30 minut.
Naprosto čistý a bezobslužný proces.

PL