Jaky zdroj, riditelny z PC?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Prosinec 9 12:04:26 CET 2022

me stoji na stole
GPP-4323 - Gw Instek - Stolní Napájecí Zdroj, Programovatelný, 4 Výstupy
(farnell.com)
<https://cz.farnell.com/gw-instek/gpp-4323/power-supply-bench-prog-4ch-3a/dp/3236795?CMP=KNC-GCZ-GEN-KWL-LowLevel&mckv=_dc|pcrid|590498149865|&gclid=Cj0KCQiA1sucBhDgARIsAFoytUupittra91ikmMFqAMGR5aOldF921lCYYUxm4GGLHvDDZ-0n3NRMnYaAofxEALw_wcB>
2 plnohodnotne, 2 pomocne/omezene kanaly, vyhoda (oproti obdobnym) - muze
fungovat i jako elekronicka zatez (ale samozrejme rozsah je oproti
jednoucelovym zatezim omezenejsi).