bluetooth modul

Čtvrtek Prosinec 8 16:55:39 CET 2022

Dobrý den,

s BT nemám zatím zkušenosti, tak bych se zeptal. Hraju si s tímhle
modulem
https://www.hadex.cz/m424d-bluetooth-42-stereo-audio-receiver-modul-mh-m18/
a zatím předčil moje nejhorší očekávání. Mají to být reproduktory do
stropu v koupelně, takže bez ovládacích prvků. Nechce se mi tahat pro
zesilovač napájení zvlášť a už vůbec se mi nechce nechávat zesilovač
neustále zapnutý (nebo aspoň BT modul), tak vezmu napájení ze světla.

Když modul zapnu, zahraje znělku. To mě docela naštvalo. To zahraje
vždycky když rozsvítím :-( Když ho napáruju, zahraje taky. No to už by
se dalo. Má vstup MUTE, ale v doporučeném obrázku v Hadexu ho mají
nezapojený. Ať ho uzemním, nebo na něj přivedu 5V (zatím jsem zkoušel
přes odpor 3K3) na nic nereaguje.

Když modul vypnu a zapnu a na telefonu vypnu a zapnu BT, musím ho znova
napárovat. Je to normální, že si ho telefon nepamatuje? Nebo je to jen
vlastnost tohoto modulu? Když byl modul trvale napájený, chytil se sám.
Ale nevím, jestli se na to dá spoléhat.

Anděl