PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 6 22:24:38 CET 2022

Před pár dny jsem přesouvat hyper-v virtual z jednoho serveru na jiný. Při
přesouvání mi to napsalo chybu, že operaci nelze provést, protože cílový
server obsahuje jiný HW než ten na kterém byl virtual vytvořen. To mě teda
docela zaskočilo i když se jedná o servery s procesorem Intel a Windows
Server systémem (W2016/2019). Bylo nutné na starém stroji v nastavení
virtuálního stroje zapnout u CPU nějakou kompatibilitu. Není u vašeho
virtuálního stroje v nastavení také něco takového?