Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 16:42:34 CET 2022

To zní dobře. A bylo by to i snadno realizovatelné.
Navíc by se dal jednoduše aplikovat princip, že při rozběhu by se zapnul
plný výkon.

Díky.
PL

PS. Udělám pokus - pustit tam snížené napětí přes regulační autotrafo,
které mám shodou okolností od Vás (bazar na cnc.cz). ;-)
Jen musím vyrobit nějaké provizorní konektory, protože čerpadlo má nejen
speciální vyústění, ale i speciální konektor.