Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Pondělí Prosinec 5 07:41:19 CET 2022

Nikdy mě nenapadlo, že je u plynového kotle důležitá jen teplota zpětné
vody. Vždycky se uvádělo, že pokud je teplota vody pod kondenzační
teplotou, že ta kondenzace funguje. Ale je logické, že výměník mezi
spalinami a vodou bude uspořádaný jako protiproudý, že ta zpětná voda se
postará o kondenzaci a že pak už je to jedno.

Anděl