Re: Páječka TS100 10 ks?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Prosinec 2 10:39:47 CET 2022

Já kdysi pro 3D tiskárnu vybíral kabely resp. licny u nichž se uváděl i
počet drátků z kolika jsou slozeny. Byly lépe ohebné (skoro bez odporu,
izolace silikonová) než ty běžné. Ale šlo o "drat", ne o kabel... Treba se
něco podobného uvádí i u žil kabelu, ale tam asi i hraje roli i izolace
samotného kabelu.