Re: OT Elektrokoloběžky

AZe aze na seznam.cz
Středa Srpen 31 13:15:19 CEST 2022

Ano, přesně tak, pro mne to jsou ve většině případů jen bezohlední sobečtí pumpičkáři. A jak vidno nejsem sám. Negativních zkušeností s nimi a jejich arogancí mám dost. Žádné další zákony nejsou potřeba, potřeba je jen to, aby policie dělala to, co má a spravedlivě, tedy včetně pumpičkářů a aby za ty prasárny, co dělají, dostávali pokuty jako řidiči. To se bohužel neděje.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, August 31, 2022 12:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Elektrokoloběžky

Jenomže se píše rok 2022.... V roce 1956 bylo na silnici pár aut...
Ano, chápu vás, ale asi máme štěstí, že ty zákony nedělá někdo jako vy... To by můj syn asi jezdil na kole doma v obýváku ( nedostal by se na cyklostezku neboť je daleko)... a za chvíli bychom i pěšky při cestě do práce nosili RZ na čele...
A už to tu zaznělo.. výraz "pumpičky" definuje jasně postoj dotyčného k cyklistům. Byť píšete že jezdíte na kole, asi budete ten sváteční cyklista, co dopředu najezdí to co mají "pumpičkáři" na kole nacouváno...