Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 30 13:42:57 CEST 2022

ono to bude statisticky zamotany :-)
pokud mate xx% lidi co se venuji bezne cinnosti, jako treba rizeni auta,
je procento tech, co neco vyvedou v pomeru k celku male. ale pokud tohle
aplikujete na urcite vice specisficke skupiny, jako cyklisty, nebo
nedejboze kolobezkare, ten pomer se zmeni. ridicak na auto si dela
proste vice obycejnych lidi, nez provozuje adrenalin na kole, nebo
kolebezce. pak to fakticky i pocitove vychazi v neprospech "exotickych"
cinnosti. proto jsem na 100% videl daleko vice nebezpecnych situaci mezi
kolobezkari nez mezi automobilisty. az bude jezdeni na kolobezce uplne
beznou cinnosti, bude to nakonec stejne. ted jsou zatim kolobezkari, kde
pravdepodobne o tento druh "modni" dopravy projevuje zajem urcita elitni
skupina hodne viditelni a to i xx krat vice nez bezny cyklista.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín