Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 30 10:50:38 CEST 2022

u elektrokola je povinny prislap, snad prave kvuli legislative, aby
elektrokolo nebylo definovano jako motorove vozidlo a s tim souvisejici
vsechny povinnosti. jak na silnice muze kolobezka, nebo elektroskutr bez
ridicaku ? tady pisou, ze snad ten elektroskutr musi mit slapky ? to je
pekna ...
https://www.elekt.cz/bez-spz-2/ .
//
s výkonem do 250 W, maximální rychlostí do 25 km/h a přídavnými cyklo
pedály. Díky pedálům se tyto e-skútry papírově řadí mezi elektrokola,
ale výbavou spadají mezi plnohodnotné skútry.
//
to jako ze je neco v mode, tak se to musi povolit ?
v nemecku je na kolobezky legislativa, u nas asi prd.
tomik.
p.s. nejde mi o valku proti kolobezkarum, jen jak se definuji a vymahaji
dnes pravidla a zakony :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín