Ochrana IO-pinov

Čtvrtek Srpen 25 16:21:35 CEST 2022

Záleží, jakou má mít TVS zatižitelnost a podle toho můžete očekávat
plochu přechodu a kapacitu. Používám tyhle 100W diody
https://www.tme.eu/cz/details/smf05ct1g/ochranne-diody-site/onsemi/ a
tam je kapacita (podle napětí) 40-80 pF. Při jmenovitých 5V má omezovací
napětí asi 10V, takže to chce vstup chráněný diodou a nějaký omeovací odpor.

Anděl