Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 19 11:04:07 CEST 2022

Moje empirické pozorování. Nelze považovat za pravdu.

za prvé je na české poště velmi zřejmé, že podniková politika označuje
čínské zásilky za nepřítele a tak se podle toho zaměstnanci chovají.
Přičemž většina zaměstnanců při své inteligenci není schopná rozeznat
čínu od maďarska.

Zásilky, které mají normální tracking LFxxxxF doručují normálně, protože
se bojí, že by bylo vidět jejich chování.

Zásilky, u kterých nemusí reportovat status CZxxxx "uloží" na nějakou
dobu, aby si zákazník nezvykal a neposílal jim ty škaredosti. Dříve to
byl měsíc (přesně), později dva (respektive 62 dní). Dnes to bude asi
ještě víc.
Zajímavé je, že ačkoli stav zásilky nereportují, sami jej znají a když
jsem jednou mluvil hodně nahlas na (dnes již bývalého) ředitele pro
Prahu, tak byl schopen vyjet zásilky na mou adresu, včetně těch, které
nedoručili a dokonce označit důvod, co se s nimi stalo. V mém případě
zásilka došla na poštu u nás a tam jí vrátili, protože se nikomu
nechtělo jít k nám a ani donést papírek o uložení.

Je to pro mne naprosto nepochopitelné, zaměstnanci pošty podle mne vůbec
neuvažují o něčem jako je ekonomika provozu a prosperita podniku.
Nedovedu si představit, že by komerčně smýšlející firma vytvořila sklad
s kapacitou na několik měsíců jen proto, aby "vychovávala" koncové
uživatele.

Ale jak říkám, jedná se o soukromý názor.