[OT] Mikrovlnky - bylo Záhada UHF tranzistoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 17 16:08:04 CEST 2022

Teda Vy byste měl být reprezentantem firmy Panasonic a syn.
Jako že by mě nikdy se na tak drahou mikrovlnku v nabídce vůbec podívat, tak
po Vašem příspěvku jsem nad tím docela začal uvažovat a šel ji zkouknout.
Nakonec klasický ohřev povrchu a mikrovlnný ohřev vnitřku potraviny dává
smysl.

Hned tam na mě vyskočila jako jedna z výhod dotykové ovládání.
Dotykové ovládání je možná výhoda pro výrobce (je levné) a možná i pro
údržbu,
ale jeho funkční vlastnosti obecně teda moc výhodné nejsou (aspoň podle mě).
Ale to je detail.

PL