Re: Přizemnění kontejneru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 6 02:22:00 CEST 2022

To je na furt nebo je to nějaké dočasné řešení po dobu stavby?
Kdyby to bylo na furt, tak bych si asi zapíchl vedle kontejneru nějaký
kus pozinkované trubky nebo něco podobného a celou tu bednu na to připojil.
Pokud je to dočasné, tak bych to nechal jenom na přívodní šňůře a její
PE připojil na bednu.

To použití zřetězených proudových chráničů je skutečně neortodoxní.
Fíčka nejsou zadarmo, pokud je teda člověk nekrade.
Jako výrazně logičtější by mi připadlo použití jediného fíčka, a to v
tom rozvaděči, kam je to celé připojené.
Aby chránilo jak tu bednu, tak přívodní kabel.
Stejně tak jistič by mi přišel logičtější v tom rozvaděči. Opět aby
řešil i zkrat v přívodním kabelu.

PL