Re: OT Elektrokoloběžky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 5 09:59:57 CEST 2022

Ahoj,

vlastníme doma nějakou xaomi.

ke tvojim otázkám:

2) normálně se provleče zámek kolem toho krku, kterým je připojena
řídící tyč k podvozku. To se pak přizamkne ke kolostavu před obchodem.

3) naše xaomi má tabulkovou nosnost stejnou s mojí hmotností (100kg).
Ale nazval bych to "absolute maximum rating". Dost se rozvrzává a jezdí
se mnou velmi neochotně. Synovec má větší model a to je o dost lepší.

4) předpokládám, že máš nějaké znalosti o zacházení s baterkami, takže
pokud se ti daří držet baterku někde kolem ideálního 80-20%. A navíc jí
nenecháš zmrznout, tak prvních 5+ let nic neřešíš

bonus) naší koloběžce se prošoupalo zadní kolečko. Měnit duši a plášť je
opravdu peklo.