OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Srpen 2 12:01:48 CEST 2022


Dobry den vsem

Mel bych takovy dotaz, mozna nekdo bude  pracovat pro O2.

Nase firma bohuzel je u O2 (po zkusenostech spise  N2) a nyni chteji 
vice zdimat ja se nenecham :-) a zrusili nam firemni tarif taxem chtel 
jsem podat vypoved, nebot uz mame zajisteny tarif za polovinu.

Nasledujici radky nejsou  vtip:

Na telefon lajne me odkazali na pobocku,  jedu do mesta na pobocku ,ale 
tam me odkazali na telefon. Na telefonu me odkazali na pobocku, takze 
opetovna cesta na pobocku se zavolanim na jejich centrum primo od typka 
z pobocky.

Na pobocce maji jen cislo na tu jejich slavnou linku, na kterou jsem 
nekolikrat volal, takze nas znovu odkazali na nejakou O2 samoobsluhu, do 
ktere se musi vyplnit kontaktni osoba :-), samoobsluhu, kterou jsme 
nikdy nevyuzivali, takze opet ztrata casu zjistovanim jaxe prihlasit, 
ale podarilo se, v samoobsluze jsme se kontaktni osobu snazili zadat, 
vysledek je ten, ze system vrati hlasku, ze udaje jsou jiz zadane, ale 
nejsou :-)) proste des a hruza, zadarmo drahe. Funkcnost jejich 
samoobsluhy  odpovida programu v prvni hodine informatiky na SS.

Na webu maji moznost kontaktovat  na email korporace na o2.cz, email se 
vrati, ze tento email byl zrusen. Na email firmy na o2.cz neodpovedel 
dodnes nikdo. Jen prisel email jak jsme spokojeni s O2 :-))

Jak tedy tuto silenost zrusit?   Nema nekdo kontakt na nekoho  z O2, 
ktery bude vubec neco vedet ?


Dekuji

LK







Další informace o konferenci Hw-list