[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Neděle Duben 24 17:53:25 CEST 2022

Hadicka je OK,  na jeden vyvod jsou pripojeny 2 hadicky - jedna kousek
za ventilatorem, druha vede nejak k prirube, kam je pripojeny komin.
Druhy vyvod  je bez hadicky, manostat je umisteny v komore, odkud je
nasavan vzduch.
Ja mel teda za to, ze to naopak jde do poruchy, kdyz se prekroci tlak
spalin a tlakovy rozdil je tey vyssi, proste s pripojenym kominem to
neslo, kdyz jsem odtah do kominu sundal a nemelo to zadny odpor, jelo to OK.
Pokud to bude zlobit znovu, zkusim to promerit, jak a kdy to vlastne
spina. Je fakt, ze chod ventilatoru to asi jinak nemuze poznat. Ale jak
jsem psal, vadi vetsi odpor na vstupu vzduchu nebo na vystupu spalin. Je
to i v navodu. Mozna na zacatku fouka vic, tam ceka sepnuti a pak min a
tam ceka rozepnuti, ke kteremu nedojde?