Jak na WiFi senzory teploty v pokoji ?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Duben 16 12:10:10 CEST 2022

Než vám to manželka rozdupe, nebo zalije, tak měřit to zodpovědně není
žádná sranda. Normálně je v pokoji něco jako celá zeměkoule, kde vám "v
jednom rohu sněží a v druhém máte poušť". Nemá smysl měřit cokoliv blíž
než 5cm ode zdi a i tento vliv může být i 1°C. Opípejte si několikrát
každou místnost FLIRem za různých podmínek (větrání, topení, "stabilní"
stav) a tam kde je cca průměr, umístěte senzor.