Krystalzace IPA?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 10 18:00:02 CEST 2022

Já tady zase mám dvě načaté 1l lahve  z neprůhledného bílého plastu.
Koupeno v normální drogerii Barvy - Laky. Jednu ve sklepě a druhou v
podkroví .  Vidět do nich není a sluníčko na ně nesvítí. tak jsem snad v
bezpečí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 10. 4. 2022 v 15:09 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>