Re: filamentové LEDky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Duben 6 23:22:59 CEST 2022

Už jste dost velkej, aby jste chybu neopakoval.

Mě zas vytáčí, když vyplním adresu, dole je zaškrtávátko že je to na
firmu, objeví se další políčka, vyplním ičo, ta si cucne z ARESu adresu
majitele firmy tam kdesi nahoře kde jsem to předtím vyplnil, dám
objednat a ono se jim to vrátí jako nedoručitelné. Už se mi to stalo
podruhý v průběhu tak půl roku. Debžon šop.