Re: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Duben 6 13:17:18 CEST 2022

me je to celkem burt, ale hne prvni odkaz /  preklad z wiki "ukrajinský
inženýr , narozený v ukrajinštině" ?
"Nikolai Maximovich Fomin ( rusky : Николай Максимович Фомин ,
ukrajinsky : Микола Максимович Фомін , romanizováno :  Mykola
Maksymovych 193 Fomin , ukrajinský inženýr , narozený v ukrajinštině ;
Byl hlavním inženýrem jaderné elektrárny Černobyl od roku 1981 až do
jaderné katastrofy v Černobylu v roce 1986. [1]"
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín