aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 3 15:54:35 CEST 2022

Pěkné fotky, díky.
Tišťák vůbec nevyndávat z těla žárovky.
Do trafopáječky kus drátu, ten natvarovat do 'U', aby prohříval obě plošky.
Pokud není trafopáječka (základní nástroj bastlíře), tak ohnout 'U' z
kousku plechu a nahřát mikropáječkou nebo i nějakým alternativním
způsobem (stará žehlička atd.).
Při troše snahy s kusem alobalu by to asi šlo i zapalovačem.
Případně tam tu vadnou LEDku nechat a jenom ji přemostit kusem drátu.

PL