38. rocnik sutaze ZENIT v elektronike

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 2 12:33:05 CEST 2022

Hm. Podla tych fotiek to tak nevyzeralo.

Ano, je pravda, ze by som sa velmi nerad zucastnil bodovania/hodnotenia,
najma ak by to nebolo dopadlo tak ze "aj tak vyhral".

Rad by som videl aj konstrukciu, aj tu chybovu dokumentaciu.

Bolo to to luxusne riesenie s rychlym sekvencerom odpalovanym 1Hz signalom,
ako to Dano ocakaval?

wek