Re: oscilátor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 1 14:38:05 CEST 2022

eee, tady bych poznamenal, že se pohybuji ve 100% hobby prostředí a že
hodiny které postavím budou sloužit k ukazování času v bytě, takže je
minimálně 2x ročně čeká seřízení při posunu času a k tomu ještě možná
občas seřízení při výpadku proudu. Napájené budou z USB nabíječky (100%
čínské) a tak. Vlastně bych řekl, že u tohoto projektu je cílem ta cesta.

Jo a výstup je připojen přímo do vstupu RA5 procesoru PIC16F15323, který
je nakonfigurován jako T2NI.

Žádné řízení jaderné elektrárny. Nejlepší osud, který mé hodiny může
potkat je, že je věnuji hodináriu:
http://www.muzeumhodin.info/decin_galerie.htm