Re: Pozor na fligny poskytovatelů internetu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 30 10:13:17 CEST 2021

Zdravim,
ja jsem mozna blby, ale uz par minut hledam odkaz 'kde bych si to mohl
zmerit', ale narazim jen na informace 'ze spustila' pripadne na pdf s
metodikou, kterou pouzivaji a tak...
BR,
Marek