termoclank - predlzenie

Úterý Září 28 19:21:17 CEST 2021

Zrovna jsem o tom premyslel, kdyz jsem pajel konektor pro termoclanek do
DPS a asi je jen dulezite, aby to bylo spojeno na kratkem, teplotne
vyrovnanem useku. Kdyz bude spoj napr. kov-cin-kov a na obou prechodech
stejna teplota, tak se snad termoelektricke napeti proste odecte. ?
Ten konektor ma asi i kontakty z odpovidajicich kovu a az pajeci konec
je pozlacen. Kdyz jsem jej vypajel a zkousel znova zapajet, dalo to uz
docela praci. NiCr i NiAl jsou vlastne i ciste nejak obtizneji pajitelne
cinem, ne?