chipy nejsou

Středa Září 22 22:15:58 CEST 2021

Tažné teď musí být chytré. Když mi ho montovali v místním neznačkovém
servisu, kupovali k tomu chytrou krabičku co se připojí na žárovky
zadních světel. Další žárovky tam paralelně připojit nesmíte, protože
řídící jednotka hlídá jejich proud. Takže krabička má vstupní proud
dostatečně malý, aby auto nepoznalo, že tam něco je navíc. Taky když
připojím konektor vozíku, se všema jeho žárovkama to postupně zabliká,
aby se daly zkontrolovat. Ve škodováckém servisu prý montují krabičku,
která se připojí přímo na sběrnici. Pak se asi musí říct řídící
jednotce, že s tím má komunikovat.

Anděl