MNICHOV IAA - bylo RE: chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Září 8 08:22:28 CEST 2021

Před pár lety jsem byl na autosalonu v Ženevě a asi to byl poslední „normální“ autosalon. Když vidím ty fotky z Mnichova, kde je to jedno sci-fi vedle druhého, tak už mne to neláká. Rozhodně už bych si tam nejel vyhlédnout své příští auto…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jan na galuszka.cz
Sent: Tuesday, September 7, 2021 11:05 PM
To: 'HW-news'
Subject: MNICHOV IAA - bylo RE: chipy nejsou

a k tomu jeste zeleni blazni

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/greenpeace-aktiviste-protesty-iaa-autosalon-mnichov.A210907_090951_automoto_fdv

V pondeli jsem na IAA mobility byl .. na novinarsky den. Bylo to dost slabe, takze jsem jeste prespal v Mnichove ( na kraji mesta ) a utery kolem 9,00 vyrazil domu.

Moje cesta vedla kolem letiste. Muj pruh z mesta ven jel plynule, omezeno na 60km.

Ale v opacnem smeru to bylo silene. Desitky kilometru STAU, vrtulniky v luftu, rozestaveni hasici, policajti, ...

Vsechny vyjezdy z letiste ucpany.

Takze hodne manageru a vystavovatelu se na veletrh nedostalo. .. a taky navstevniku

Normalne si na veletrhy v Mnichove vyhrazuji 2-3 dny. Jeste, ze ted jsem tam byl pouze ten prvni den.

Uz jsem na electronica Mnichov zazil black out, ale toto muselo byt zajimave.

S pozdravem

             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:   <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz )