TV tuner do telefonu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Září 1 22:25:29 CEST 2021

Dobrý den,

To první jsem měl. Program je naprostá tragédie, kouše se a vypadává.
Ale horší je, že i když to začne hrát, tak se ten HW paskvil během 20ti
minut přehřeje, a vypadne také. Zkoušel jsem to provozovat bez krytu, a
to hrálo asi o 10 minut déle. Potom jsem to rozšlapal. Ty další 2 odkazy
mi nepřijdou o mnoho lepší (i když je neznám).

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora