OT Hadice k pracce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 30 16:52:57 CEST 2021

Odpad je víceméně beztlaký. Takže pokud ten hubenější kus otočíte 2x
izolačkou, tak to přece musí držet.
Nebo přilepit Chemprenem.
Nebo stáhnout hadicovou sponou. Pokud vhodnou nemáte, tak ustřihnout na
pákovkách z kusu plechu a natvarovat v prstech je otázka chvilky.
Nebo vytisknout spojku na 3D tiskárně. Než se vypere první pračka, bude
hotovo.

Nicméně souhlas s tím, že pokud to tak má být podle normy (a není to
třeba určeno na průměr o 1mm menší, kde se to má roztáhnout), tak je to
špatně.

PL