Re: ventilky s měřením tlaku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Říjen 25 20:00:39 CEST 2021

Dobrý den,

u mého Peugeotu z r.2015 je to udělané tak, že antény, které to
přijímají jsou rozmístěné tak, že so kola automaticky načtou po cca
15mintách jízdy. Když jsem auto koupil, tak jsem nevěděl, jestli tam ty
tlakové senzory jsou. Takže jsem nastartoval auto, a začal upouštět
jedno kolo. Po poklesnutí pod cca 1,8atm mi počítač nahlásil, že mám
prázdné kolo (tlak to neukazuje).

S pozdravem,

--
  Aleš Filip