chipy nejsou

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Říjen 25 16:39:53 CEST 2021

Ano přesně tak, také jsem čekali na zboží od Mousera, s dodáním někdy
koncem října, namísto toho přišel pouze email, že až 8/22, takže jsme
ostrouhali, jelikož zakázku je třeba z větší části dodat letos.
Naštěstí se podařilo sehnat dostupnou náhradu, sic s trochu horšími
parametry, ale stále použitelnou s rozumnou dobou dodání.

Libor