nejlepsi/nejvyhodnejsi 9V baterie do bezdratovych cidel, pripadnejina nahrada mimo dratu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Říjen 24 13:29:32 CEST 2021

ted jsem to otevrel a celkem dost je k precteni ?
nasel jsem treba HT7136 - coz je prave LDO na 3,6V.
ale pak vystup z baterky vede pres shottku SS14 i nekam na odporovej
delic atd. takze uprava asi nebude. budu resit ty baterky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín