Re: pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Říjen 23 23:11:16 CEST 2021

Je to křídlová brána, levé a pravé křídlo. Takže 2 motory ano 1F.
Když zaměním motory na elektronice, tak blbne opět ten samý, takže to je
určitě v motoru.
Ne měnič tam neni vypadá to na tyrystory, moc jsem to nezkoumal se přiznám.

Přiznám se, že 1f motory neznám, a zaujalo mě, že kondenzátor je daný
mezi faze, které řídí směr,
ale to je asi normální předpokládám....

Zdeněk Aster