Re: OT: uchycení solárních panelů na ploché střeše

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 14:14:57 CEST 2021

Ked sme pred asi 25 rokmi ratali tlak vetra na 120cm rotacnu parabolu, tak
nam vyslo ekvivalent 1.6 tony (  rychlost vertra si nemapamatam 50,60,72
km/h ? )
Miro - pamatas si to, niekedey 1-2 rocnik VS ?

Dodo

št 21. 10. 2021 o 13:18 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):