Re: OT: Zabezpečení chalupy.

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Říjen 19 03:01:57 CEST 2021

Omyl. Před časem jsem zpovídal jednoho detektiva jak to je.

Fotka/video je vždycky problém a nesmí se dostat do spisu. Policii dát
ano, ale mimo záznam, nesmí se to použít u soudu. Zločinec se ne tom
bude vytáčet a ještě vy mu budete platit duševní újmu jak se lekne, že
mu někdo podobný vám krade. Pokud se sám nepřizná, tak ho nechytí.

Jinak platí pokud jste pojištění, je lepší případ odložit nevyřešený.
Systém je nastavený tak, že ty zločince motivuje. Řešení je volit ty co
prosazují castle doctrine.