Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Říjen 17 10:14:39 CEST 2021

Z-box je super. kdyz uz me nutej mit chytrej telefen(banka), tak je to
pro me prinos. pred prijezdem/vyzvednurim si zapnu polohu + modrozub a
potom zase vypnu. budku dali vedle do vesnice a evidentne neni preplnena
jako alzaboxy ve meste, kde je dodani cca 3 dny. u me je to usetrenych
cca 10km/zasilka + svoboda casu vyzvednuti.
t.

Dne 17.10.2021 v 9:57 kral.j na centrum.cz napsal(a):
> Padlo tady, že Zásilkovna kašle na reklamace. Musím se jich trochu zastat. Zásilkovnu využívám (ale není to příliš velký počet položek) a mám v dochůzkové vzdálenosti dvě pobočky. Před nedávnem nově naistalovali box, který mám dokonce v dohledové vzdálenosti. Při první příležitosti jsem se rozhodl to vyzkoušet. Jenže jsem netušil, že k vyzvednutí z boxu je potřeba chytrý telefon který nemám a mít nechci. Stačil jeden telefonát z blbého telefonu a druhý den už to bylo tam, kde jsem si to domluvil.
> Král

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín