RE: Napájení na RS232

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Říjen 16 19:44:13 CEST 2021

Signál CD se běžně v zařízeních nepoužívá, takže nic nebrání jeho alternativnímu využití. Pokud chcete mít jistotu, že to nebude vadit PC, použijte jiný kabel, který nebude signál CD obsahovat.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Saturday, October 16, 2021 7:14 PM
To: HW-news
Subject: Napájení na RS232

Ahoj vespolek,

mám takový problém. Mám zařízení, které komunikuje po RS232, připojuje
se normálně Cannon9 (dsub9). https://rs232.hw.cz/

V 99.5% případů je zapojené do druhého mého zařízení. jen v případě
upgrade jej potřebuji připojit k běžnému PC.
Já si potřebuji do toho druhého zařízení nějak posílat napájení. Ideálně
+5V. Používám jenom piny RxD, TxD a GND.

Moje představa je taková, že si těch +5V připojím na pin 1 (CD Carrier
Detect). Tím pádem, pokud připojím PC, tak bude signál stále ve stavu
"L", což z pohledu upgrade nic neznamená.

Nepřehlédl jsem něco podstatného?

Díky