mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Říjen 13 15:39:28 CEST 2021

no a ted na radiozurnalu, aktualni postoj EU k vysoke cene energii a
jeji mozne reseni: "vime a mame radu. kazdy stat bude muset obcanum na
energie prispet.. ze sveho". tak to diky. kdo nedosahne na soc_davky, at
si drzi penezenku :-(.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65